هدف از این مطالعه کشف سطح دانش، استفاده و نگرش لباس مجلسی زنانه برای عروسی مصرف کنندگان مد در مورد چرم و جایگزین های آن بود.
دو دسته جایگزین چرم شامل چرم گیاهی (بیشتر با پوشش های پلاستیکی ساخته شده) و جایگزین چرم سازگار با محیط زیست (موادی که برای محیط زیست “مناسب” هستند.
با یک نمونه آسان (N=11) از دانشجویان / مصرف کنندگان طراحی مد، دادهها از طریق پرسشنامه با سؤالات باز و بسته، شامل سؤالاتی در مورد دانش و تجربه شرکتکننده در خرید چرم و محصولات جایگزین چرم جمعآوری شد.
دانش آنها در مورد پردازش چرم نیز مورد سوال کاپشن چرم دخترانه قرار گرفت.
نتایج کلیدی این بود که شرکت کنندگان دیدگاه ها و نگرش های مختلفی در مورد استفاده از چرم و جایگزین های چرم داشتند.
اکثر آنها بیش از یکی از جایگزین های چرم سازگار با محیط زیست را که در پرسشنامه ذکر شده بود نشنیده بودند و بیشتر آنها از فرآیند تولید چرم آگاهی نداشتند.
کسانی که دورههای نساجی را گذرانده بودند، قبلاً اظهار داشتند که کشک چرم و یا جایگزینهای آن را بسیار کم یا اصلاً پوشش دادهاند.
این یافتهها پیامدهایی برای ذینفعان مختلف از جمله تولیدکنندگان جایگزین چرم، برنامهها و مدرسان مد، تولیدکنندگان کتابهای درسی و مؤسسات خردهفروشی دارد.
نیاز به تعریف اصطلاحات خاص برای توضیح تفاوت بین جایگزین های چرمی کفپوش که از سموم پلاستیکی استفاده می کنند.
در مقابل جایگزین های چرمی که برای محیط زیست بهتر هستند، کشف شد.
اصطلاحات جایگزین چرمی به جای یکدیگر مورد استفاده قرار میگرفتند که میتوانست مصرفکنندگان را با آنچه که واقعاً خریداری میکنند گیج کند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.